Zamek w Lidzbarku Warmińskim, 28 lipca 2021 r.
„Zasady skutecznej promocji w instytucjach kultury” - to temat szkolenia, które odbyło się 28 lipca na zamku w Lidzbarku Warmińskim. Szkolenie kierowane było do osób pracujących w dziale promocji, kierowników oddziałów oraz część pracowników merytorycznych.
Trendy marketingowe w branży, budowa strategii promocji, narzędzia promocji, analiza i korekta przeprowadzonych działań – to tylko część zagadnień, które omawiane były podczas szkolenia.
Szkolenie odbyło się w ramach projektu „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim — perły architektury gotyckiej w Polsce — III etap” realizowanego z funduszy otrzymanych od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG oraz funduszy Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej, i sprzyjającej integracji społecznej.
#LidzbarkDlaEuropy
Trendy marketingowe w branży, budowa strategii promocji, narzędzia promocji, analiza i korekta przeprowadzonych działań – to tylko część zagadnień, które omawiane były podczas szkolenia.
Szkolenie odbyło się w ramach projektu „Konserwacja i restauracja XIV-wiecznego zamku w Lidzbarku Warmińskim — perły architektury gotyckiej w Polsce — III etap” realizowanego z funduszy otrzymanych od Islandii, Liechtensteinu i Norwegii w ramach funduszy EOG oraz funduszy Ministerstwa Kultury, Dziedzictwa Narodowego i Sportu oraz Samorządu Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
Wspólnie działamy na rzecz Europy zielonej, konkurencyjnej, i sprzyjającej integracji społecznej.
#LidzbarkDlaEuropy